Media & Statistieken

Nieuwjaarsduik Huizen – PR & Communicatie

Facts & Figures 2019

  • Aantal duikers geregistreerd

    • 423​

  • Aantal bezoekers (inschatting) 

    • 2500+​

Social Media

    • Website Nieuwjaarsduikhuizen.nl

      • 543 bezoekers op 1 januari met ruim 2300 pagina views

      • vanaf 1 december 2018 ruim 4800 pagina weergaven

    • Instagram sinds 2018 – 78 volgers (groeimiddel)

    • Facebook pagina per 9 januari - 569 likes. Waardering 4,6 van 5. 

      • Vergroot bereik en acties door eigen berichten door te delen. ​

    • Facebook groep sinds 2017 – 81 leden (groeimiddel, doelgroep is direct benaderbaar d.m.v. berichten)

    • Twitter sinds 2017 - 59 followers. (groeimiddel, uit te breiden met acties) 

MEDIA

  • Voor de duik publicaties 

    • Gooi en Eemlander - 

    • Nieuwsblad van Huizen - 2

    • Nieuwsblad van Huizen ​- 1

    • Online .... overigen

  • Tijdens de duik

    • 2 uur live uitzending op NH radio 

  • Na de duik publicaties 

    • Free Publicity na de duik met foto’s

    • 1/2 VOORPAGINA Gooi en Eemlander + 1 Middenpagina

    • Nieuwsblad van Huizen - 1 pagina

    • Online OpHuizerHoogte 

    • Online .... overigen

 

PRINT & DRUKWERK

  • 1x Route met 30 - A0 posters langs de wegen in Huizen - 10 dagen

  • 4x 5 meter spandoeken langs de invalswegen in Huizen in laatste 10 dagen van het jaar

  • 1/2 pagina in Nieuwsblad van Huizen - oplage 17.000 in Huizen

  • 2500 A5 flyers verspreid op locaties als supermarkten, winkels

  • 250 A3 posters verspreid op diverse locaties als supermarkten, winkels

  • 2500 visitekaartjes verspreid op diverse locaties als supermarkten, winkels

2017 & 2018 

  • Website Nieuwjaarsduikhuizen.nl

    • Ruim 600 bezoekers op 1 januari​ 2017 en 2018

    • 2 events - Ruim 10.000 pagina bezoeken over 6.200 sessies

    • 4.329 gebruikers

  • Instagram sinds 2018 – 78 volgers (groeimiddel)

  • Facebook pagina sinds 2017 – 446 likes van 448 followers. Waardering 4,6 van 5. 

    • Vergroot bereik en acties door eigen berichten door te delen. ​

  • Facebook groep sinds 2017 – 66 leden (groeimiddel, doelgroep is direct benaderbaar d.m.v. berichten)

  • Facebook advertenties 2017 en 2018 met meer dan 5.000 bereik en 400 clicks 

    • ​Samen gericht adverteren, benut de duik met een leuke eigen advertentie​

  • Twitter sinds 2017 - 50 followers. (groeimiddel, uit te breiden met acties) 

  • Persberichten voorafgaand aan de Nieuwjaarsduik, waar mogelijk met sponsor benoemingen

    • Deel zelf een 'persbericht' verkrijg free publicity door sponsor te worden​ en te delen

  • Free Publicity na de duik met foto’s, onder andere, op de VOORPAGINA Gooi en Eemlander, OpHuizerHoogte, Nieuwsblad van Huizen, Huizer Courant. 

  • 1x Route met 30 - A0 posters langs de wegen in Huizen

  • 5 meter spandoeken langs de invalswegen in Huizen in laatste 10 dagen van het jaar

  • Brochure huis aan huis (25.000 exemplaren in 2018)

  • 5000 A5 flyers verspreid op locaties als supermarkten, sportclubs, etc.

  • 50 A3 posters verspreid op locaties als supermarkten, sportclubs, etc.

  • 2500 visitekaartjes

En...: 

  • Mond tot mond reclame! Spread the word! 

© 2019  | info@winterboulevardhuizen.nl

Productie en website powered by www.awaygroup.nl

  • Grey Facebook Icon
  • Instagram Social Icon